Start

søndag 1. mars 2015

Bilder fra LP kurs Kirkenær

Jeg skulle vært på konkurranselydighetskurs i helgen, men dessverre var jeg for syk til å delta. Heldigvis klarte Madelen, Joakim og Arya å rydde tid og overta Behst sin plass.



Midt på dagen i dag var formen såpass at jeg klarte og stikke opp om en times tid. Og her er noen bilder. Om noen av deltagerne vil låne et bilde, versågod!

Kaldt i hallen, så godt innpakkede deltagere. 

Instruktør Hilde Ulvatne Marthinsen forklarer neste øvelse for deltagerne, her er det neseprøve som står for tur. 

Arya er klar til å "leke" med far.

Arya får påvirkning

...her er det noe spennende Arya!

Den ligger her!

Etter noen ganger på eneren, blir glasset flyttet til toeren, så hunden må begynne og søke litt.

Rikke tror jeg hunden het, i alle fall en arbeidsglad og flink golden, som nok går i klasse tre.

Klar jeg! :-D

Molly - Sheltie på et år. Belønnes rett ved glasset i starten.

Den er her mor!

Nå er den her!!! 

Kivi - curly coated retriever (på ca 9-10 mnd?)

Her er den!

Nå her!

Berner sennen tispe som er en av våre nye treningskamerater. Er også med på Andecuppen, så hyggelig! Og Astro gutten til Marianne. :-D

Snart min tur, jeg gleder meg!

Vakre Arya <3

Multestua Dans Med Chiquita, man kan se både hvem som er mor og mormor her. <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...