Start

tirsdag 3. mars 2015

Kira

Kira, Multestua Dansende Akira Pirat, begynner som de andre i A kullet og bli en godt voksen hund. Snart fem år. <3 Om noen uker skal vi på smellerkurs i lag, og jeg gleder meg veldig til å møte henne igjen. Jeg syns det er supert at hundeeiere, også de som ikke bryr seg om å konkurrere, tar med seg hundene på kurs for aktivisering og morro sammen!!! "Gamle" hunder kan lære nye triks. <3 

Kira på tur med hundelufteren sin
Kathrine forteller at Kira har det bra, og de koser seg sammen. Kira har alltid vist med hele seg at hun nyter solen og derfor elsker hun at våren er kommet. Kira er litt mørkeredd av seg og kan stirre inn i mørket på kveldsturer og lure lenge på hva som er der..? Før hun finner ut at hun heller skal sjekke om hun kan få lurt en godbit ut av lomma til matmor. <3 To ganger i uka har Kira hundelufter, og der er de veldig imponert over jentas lydighet og lekenhet. Ball er også kjempemorro! Jeg syns jenta er supersøt, morsom og en bra hund på alle måter, jeg er glad hun og Kathrine har et godt samliv.

På bildet under her er Kira og broderen Arrak på tur sammen. Tenk at Kaisa (og Jack) har så voksne barn!? De er bare helt nydelige begge to!
Arrak og Kira - herlige søsken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...