Start

torsdag 21. mai 2015

Kontakt med omverden er gjenopptatt!

Jeg kan nesten ikke tro det! :-D

Multestua har igjen kontakt med verden, den store verdensveven - world wide web altså.

Og den reddende engelen er NETCOM.  De har nylig bygget ut og nå har jeg altså 4G!

Helt fra i høst har Breibånd.no hatt problemer med å levere meg en stabil linje, den har blitt mer og mer ustabil, og mange ganger har jeg vært noen timer og dager offline. Og vi har byttet ut både ruteren jeg har inne og mottakeren jeg har ute på veggen - flere ganger hver, men de finner ikke ut av hva det er som er feil, og det hele har blitt tragikomisk. De siste fire ukene har Breibånd.no rett og slett kun klart å levere meg mer enn 8-10 timer oppetid, fordelt på 3 ganger. Sist jeg var påkoblet var tirsdag for 1,5 uke siden, da bare i et par timer. :-( Fryktelig irriterende!

Telenor har jeg snakket med flere ganger underveis, de har fremdeles ikke noen alternativer som kan brukes her hjemme hos meg, hverken som linje eller mobilenhet. Jeg er utenfor deres dekningsområde.

Netcom har jeg ikke forsøkt å kontakte tidligere, men for et par dager siden ringte jeg. Da en ung mann på salgsavdelingen deres var breial og sa at, joda Netcom kunne levere meg mobilt bredbånd, og av ypperste kvalitet! Må jeg innrømme at jeg var litt tvilende, men ingenting skal være uprøvd i søken etter kontakt med omverden tenkte jeg og bestilte....

OG jammen meg ser de ut til å levere! Jeg har 4G! 18-20 MEGAbytes per sekund! Her øverst på Ramsøya! I Multestua mi! Flere blogginnlegg kan ventes den nærmeste tiden! :-)

Fartstesten min fra idag:
Resultat - Bredbåndstest - Bredbåndsguiden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...