Start

mandag 26. november 2012

Bilder fra Dogs4All - NV 12

  Jeg fikk ikke tatt så mange bilder, men her er mine bilder fra Dogs4All 2012 Norsk Vinner utstilling!
Didn't get to take so many pictures, but here are my pictures from Norwegian Winner show 2012!

Championhanner: SE N UCH NV 11 Rådeskogens First Gentle Man  2.BHK

N SE LCH NORD VCH SE N UCH Søkkjelias Turbo Emil  4.CHKL

S VCH SE U(U)CH Renarders Key Claforino 4.BHK

Bra driv på NUCH NV 12 Rådeskogens First Magic Moment! 

Dagens største glis! Tone og Franks Tia ble NJV 12 og Niko ble 3.BHK med CERT.

BIR og BIM Dommer Tamás Jakkel

NORD UCH N SE VCH NV12 Shaggy Toller's Keehnu Dancing Zeta og N UCH NV 12 Rådeskogens First Magic Moment (Handler: Line Hovde)

I gruppe finalen på Dogs4All, Kaisa nummer 3! :D
Gruppevinner ble Portogiseren, som også ble BIS, Flat nr 2 og Welsh Springer nr 4.
Sorry for mobilbilder fra gruppefinalen, men jeg hadde ikke forventet at vi ville trenge kamera. ;-) Må vist være forberedt på det meste med Kaisa jo...
Det var så gøy, så utrolig gøy! Og kjempeherlig at så mange heiet på Tolleren, og at jeg hadde fått overtalt Trym (sønnen min) til og komme tror jeg han var ganske glad for! <3

I packed the camera away before the finals, need to be more optimistic! This was fun, real fun, next time ;-) I'll have the camera ready. I'm so happy my son, Trym, and also many friends was there to share this moment with us. Thanks to the judge Mr. Tamás Jakkel for placing the toller, she sure decerved it! And by this proved she is her fathers daughter. <3  

2 kommentarer:

  1. Unner deg virkelig dette Nina.Kaisa er dette så meget verdig.

    klemmer fra jørgensen

    SvarSlett

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...