Start

mandag 11. februar 2013

Valpekassa i formiddag

Alt vel i valpekassa! Barselstemningen råder her. Kaisa er omsorgsfull og påpasselig.
Jeg har kontrollveid alle og ingen har gått ned i vekt, man kan forvente at de taper inntil 10% av fødselsvekta det første døgnet, men det har ikke hendt her. Jeg vil holde et ekstra øye med minstejenta dog som bare har gått opp 1 gram.
Kaisa forsøkte sittende servering for første gang idag. Du kan se på blikket hennes at hun syns det ble litt fullt "i baren" og vanskelig og plassere frambena. Thihi, men søt er hun!
På varmelampebildet har hun en valp i øret, kan du se den?
Senere i dag kommer det presentasjon av alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Å, deilig med mere bilder! For noen nydelige bittesmå, og den der som ligger i øret vises. Stakkars, ikke bare bare å finne rette matplassen! <3
    Må bare si at Vilja er meget lik sin mor, slik mor sitter i matinga! Utrolig herlig bilde av søøøøøteste Kaisa! <3
    Gleder meg til presentasjonen!

    P.S. Hos meg kommer blogging fra helga i kveld, og masse bilda. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til å lese og se glimt fra helga deres. :-)

      Slett

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...