Start

lørdag 16. juli 2011

Våler

Selv om vi ikke har trent LP (annet enn alene i hagen) siden vår forrige start Kr. Himmelfartsdag, så startet vi Lp i dag. Kaisa er komfortabel i ringen nå, bryr seg ikke om dommeren, slik hun gjorde på vår første prøve i mai. Flott framgang!
Jeg prøver å konsentrere meg og huske hva jeg skal gjøre, men faller ut litt av og til. Startet blandt annet øvelsen "stå under marsj" helt på egenhånd. Altså uten at dommeren hadde bedt meg starte. ;-p Slikt ting hadde jeg blitt kvitt om vi hadde trent i et LP miljø, men vi kan da betale 280 kroner for å trene på stevner vi. ;-p Vi trenger å trene neddekk på fellesdekken, og så falt Kaisa ut på avstandskommando. Ellers brukbart: 10 - 6,5 - 8 - 8 - 7,5 - 9 - 8,5 - 0 og 8. Nr 6 (av 11) og 2. premie.

I morgen starter vi en bevegelig blodsporprøve klokka 10, så reiser vi vel rundt klokka 13. (allerede utsatt en time i f t hva jeg tenkte før i dag...). Om ryggen bare kunne blir litt bedre igjen. Smertestillende fikk meg gjennom formiddagen på et greit vis, men nå er det jævelskt vondt igjen. Hvert skritt er som et knivstikk i ryggen. :-(

4 kommentarer:

  1. Du får ta ein sterk ein slik at ryggmusklane får slappe litt av pga bedøvd eigar!

    SvarSlett
  2. Det var et godt tips, Perly! Jeg skulle tenkt på det tidligere i kveld. Får ta en i morra kveld i stedenfor. :-)

    SvarSlett
  3. Veeldig mye som skjer hos deg nå Nina, ikke for mye vel;-)

    SvarSlett
  4. Jo Vera, det kan hende det ble liiitt mye, av og til. Men det blir det vel for de fleste av oss.

    SvarSlett

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...