Start

tirsdag 17. januar 2017

Presentasjon

Gjengen på dag tre. <3 
Her er bilder som ble tatt av valpene på søndag da de var tre dager gamle. De buff farvede jentene er allerede blitt mye mer utfylt i farven, så Madelen jeg er redd det ikke blir så stor forskjell i farve på dem. Madelen ble helt forelsket i de buffarvede og ønsker seg en slik. Men, vi er enige om at hun skal vente til neste kull med å ha igjen en valp på fôr.

Arya har hatt feber og skapt litt bekymring for meg, Hver 2.-3. time døgnet gjennom har jeg måttet prøve å finne på smakfulle, energirike og fristende mat og drikke til henne. Samt måle temperaturen, og ta henne ut med jevne mellomrom. Da temperaturen forble høy, har vi nå måttet starte antibiotika behandling, mot bakterieoppvekst i livmoren. Arya har vært utrolig tapper, jeg må si jeg beundrer henne! Hun har hatt feber på mellom 39,4 og 39,8 og hatt nedsatt apetitt og ikke villet drikke vann, men steller og pusser på valpene, de har hele tiden vært fornøyde og lagt godt på seg. Nå håper jeg at alt går bra videre. 

Så her kommer de første individuelle bildene av valpene. Valpene har supergod luktesans, og følesansen er godt utviklet, slik at de finner fram til varmen fra mor og hverandre, og til det livsnødvendige juret. Øynene og øregangen er lukket ved fødslen og åpner seg gradvis, ut i den 2. uken. Vi skal ta nye hodebilder når øynene er åpnet. :-)

Frk Lilla
Født kl 13.51
Vekt 357 g


Herr Rød
Født kl 14.33
Vekt 423 g


Herr Brun
Født kl 14.38
Vekt 357 g


Herr Sølv
Født kl 16.22
Vekt 329 g


Hr Blå
Født kl 15.59
Vekt 428 g


Frk Oransje
Født kl 16.52
Vekt 350 g


Frk Rosa
Født kl 14.51
Vekt 345 g


Felicia og lille Frk Rosa 3 dager gammel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...