Start

onsdag 21. mars 2012

Kira


Multestua Dansende Akira Pirat, 22 mnd.

Dette bildet av vakreste Kira, er tatt på hytta ganske nylig. Kira liker seg veldig godt på hytta og hun elsker å gå på ski, her er en rapport jeg fikk før i vinter:  "Kira er et naturtalent på ski, trekker litt foran, løper i nedoverbakke hvis jeg hoier på henne og hun skjønner instinktivt at hvis jeg har bedre gli enn hun løper så legger hun seg bak. Da løser jeg henne ut og hun holder seg helt i nærheten av meg, selv om vi da sklir forbi andre hunder så er hun kun ved meg :-) hun har også i hele helgen kommet styrende på absolutt alle innkallinger på fløyte med en utrolig hastighet :-) oooh, så stolt :-)"

5 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde av søster Kira <3

    SvarSlett
  2. Åh, hun er så flott!!! For et blikk og uttrykk! <3

    SvarSlett
  3. This could be a post card or a painting - she is so pretty.

    SvarSlett

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...