Start

tirsdag 24. mai 2011

NY BLOGG

Velkommen til vår nye blogg!

Blogtown er forsvunnet, alle våre innlegg i dagboken der gjennom over 5 år er vekk. Det er utrolig trist! Men vi får begynne på nytt. Dette er en testblogg, klarer ikke helt å orientere meg i blogg-jungelen... Blogger, WordPress, en bloggfunksjon i sammenheng med Galleriet mitt hos One.com. Klarer ikke å bestemme meg..? Bildene mine føler jeg også er spredd for alle vinder, i det siste har jeg brukt Picasa som galleri, det er grunn til at jeg nå har landet på Blogger. Men om får jeg tid skal jeg prøve WorPress eller en annen blogg paralellt før jeg bestemmer meg...

Vi sikter ikke etter å bli en blogg for den store massen, eller en mediekanal. Nei, her kommer det til å være en salig blanding av hundetreningslogg, tema-innlegg, planer, resultater, oppsummeringer av hva Chanel, Kaisa og jeg driver med. Noen ganger inngående og detaljert, andre ganger bare sånn i forbifarten... Bilder og nyheter om Asaja og de andre Multestua valpene blir det selvfølgelig også masse av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...