Start

tirsdag 10. mai 2016

Boss og Embla

 Disse to har forstått at jeg driver og gjør klar bilen for å reise, og vil sikre seg at de kan få bli med... Kaisa hoppet inn i Boss sitt bur, og Bhest satte seg ved siden av buret bak. Ikke glem oss!





Dessverre skulle ikke Bhest og Kaisa være med denne gangen, så iherdige forsøk på å lure seg med, førte ikke fram. Jeg reiste på tur med Boss og Embla. Vi reiste til Ålesund og NKK utstilling, jeg hadde vel drømt om et Cert eller to med hjem, men reulstatet ble ikke helt slik. Derimot hadde vi en veldig fin tur, hundene fikk veldig fin trening i å være i hall og i settinger med mange andre hunder, jeg koste meg med å snakke med både kjente og ukjente. Hundene oppførte seg veldig bra i ringen. Og vi koste oss med flere fine stopp underveis. Gudbrandsdalen, Dovrefjell og Sunnmøre, Norge har mye fin natur og by på!  

Kameraet blir liggende ubrukt nesten hele tiden, men litt bilder ble det, de kan du se her:





Konsentrert Boss

Glad Embla





 
Embla er klar for å trene

<3

Kate har tatt bildet av Embla. :-)

Vakre Boss. Multestua Mattykaisa's Boss

..nåde!.. ;-)

Gutten er så søt!

Oppdatering den 11/5 med noen flere bilder av Boss:


 En liten jakttreningsøkt på jordet ovenfor oss. Boss sitter midt i bildet og venter mens jeg kaster en lang markering. Fra før av har vi gått for og lagt ut to dummyer bak han en ved den store mørke grana, og ev ved den enslige bjørka til venstre. Gutten er jo ikke vant til å trene med meg, men Camilla og Marius har trent han bra, og han er veldig flink. Super fart både inn og ut, godt fokus, nese, hukommelse, markeringsevne, ikke en lyd. God samarbeidsvilje. Veldig veldig bra! Skulle startet han på jaktprøve dere da Camilla! :-)


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...