Start

tirsdag 2. februar 2016

A og 0

Det dreier seg ikke om alfa og omega, men om a og null. Og det liker vi! 

Da kom også albueresultatet på Chilya, og samtlige av hundene i C kullet er røntget på hofter og albuer. Røntgen resultatene kommer av en kombinasjon av arv og miljø, så takk til Asaja og Wallace for å bidratt med gode gener, et lite klapp på skuldra til meg selv (har gjort noe riktig), og tusen tusen takk til valpekjøperne som har tatt så godt vare på Chopper, Olivia, Chilya, Clara og Arya!

Man kan jo håpe på og drømme om at den bokstav og tallrekken fortsetter nedover når også D kullet skal røntges til høsten. 
 
 
Det er nå avgjort hvem Chilya skal flytte til. Takk til alle de som har henvendt seg og tilbudt å åpne sitt hjem for Chilya. Eier og jeg har samarbeidet godt rundt dette med at Chilya måtte få seg nytt hjem, jeg er så glad for at valpekjøperne mine føler de kan henvender seg til meg når det er noe rundt "valpene" mine. Vi ønsker Chilya lykke til i sitt nye hjem i Saltdalen, hun flytter til en dame som fikk sin første toller så langt tilbake som i 92 og hun har hatt tilsammen 3 tollere, også en omplassert. Ny eier har også lovet meg å holde kontakt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...