Start

mandag 21. januar 2013

Kulemage og kulelykter

Stemningsfulle islykter
 
Jeg så en videolenk på facebook og måtte jo bare prøve! Islyktene er enkle og lage og det ble veldig stemningsfult og koselig, selv om mine første her er veldig små, jeg var litt feig da jeg fylte ballongene.

Kaisa er i fin form. Tiltross for at hun er temmelig rund allerede, hopper og spretter hun rundt som om ingenting har hendt. Det er 3 uker igjen nå, jeg målte livvidden hennes i går og den var oppe i 62 cm (eller 66 på det tykkeste). Ved løpetidsstart var livvidden slanke 51 cm, hun har altså lagt på seg 11 cm allerede. Jeg måtte kontrollere mot forrige gang og da var hun 55/56 cm på denne tiden. :-O

Ha en fin januaruke! Er det kaldt der du bor så prøv deg på et par islykter.

Kaisa is doing great. But she is much bigger this time than with her first litter. Her waist has gone from her slim 51 cm, to 62 cm, and she still has 3 weeks to go. :-O I had to check the records and last time she was 56 cm at this time in her pregnancy. I feel sorry for my girl, but she is jumping around and doesn't seem to care ...jet!   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...