Start

lørdag 21. juli 2012

Chanel vil være med!

Chanel bader ALDRI uten at jeg enten bader sammen med henne (ikke at det skjer så ofte) eller at jeg kaster en pinne/dummy for henne.

I dag hendte det noe helt sykt. Kaisa og jeg hadde hatt en god jakttreningsøkt, bl.a over vann. Vi var ferdig og gikk rundt til andre siden av vannet hvor bilen sto. Slapp ut Chanel og tenkte de kunne løpe litt. Fremdeles oppe på veien, syns jeg jeg hørte plasking og det enda Kaisa drev å snuste langs grusveien. Det kunne da ikke være Chanel?!?

Da jeg kom meg på synshold, var det ikke noe plasking og ingen hund på vannet... :-Q
Men så oppdaget jeg Chanel, hun hadde svømt tvers over vannet og drev nå 'egentrening' på andre siden. :-D

Søte henne, ser du nøye etter ser du henne på andre siden.

3 kommentarer:

  1. Hvor er dette Nina? Skulle gjerne blitt med dere i dag, men her sitter jeg inne på Gardermoen:-(

    SvarSlett
  2. Det er på Roverud, veldig fint der!
    Gleder meg til å komme opp en tur på Trondsbu, jeg har ikke vært der i år.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får ta en trening der snart:-)

      Slett

En Multehund har gått over regnbuebroen

N RL CH MULTESTUA DANSENDE ARRAK PIRAT <3 21.04.2010 - 26.02.2017 <3 Hvil i fred elskede venn! Arrak har vært en helt spe...